niedziela, 18 stycznia 2015

Hair Jazz...

O Hair Jazz w internecie wiele opinii pozytywnych jak i negatywnych. Jak to bywa że reklama dzwignią handlu oczywiście zakupiłam. Cena ??? Przerażająca 109 zł :o !!! Efekty ? Jeszcze nie wiem ale sprawdzę. Nigdy nie posiłkowałam się opiniami ze strony internetowej, jak to było w moim przypadku? Przeczytałam pierwsza stronę forum wizaż i co stwierdziłam? Tak! To wspaniały pomysł chce mieć długie włosy. Muszę go mieć, no i zamówiłam, jak to bywa u mnie dopiero póżniej przeczytałam więcej opinii (choć szału nie ma z ich ilością) a na wizażu też głównie wszystkie forumowiczki myślą o zakupie albo dopiero co zakupiły produkt.


Olaboga zdjęcie oczywiście świetnej jakości ;) 
Czas zmierzyć włosy.
Na miesiąc odstawię tabletki calcium pantothenicum żeby zobaczyć czy efekty daje sam szampon bez pomocy innych "wspomagaczy"
Grzywka ma ok 18cm
Zobaczymy jak to będzie wyglądało za jakiś czas wstawię też foto mych włosów jak je wyprostuję bo z moimi lokami to różnie bywa, wiec nie dadzą realnych efektów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz