poniedziałek, 26 stycznia 2015

Kolagenowe BingoSPA

A teraz krótko o odżywce o której wspominałam jakiś czas temu, chodzi mi o mój numer jeden ostatnich czasów wśród odżywek "Kuracja kolagenowa do włosów" firmy BingoSPA, zamówiłam ją całkiem przypadkiem TUTAJ przy okazji zamawiania pazurkowych rzeczy. Co pierwsze mnie zadziwiło ? Zdecydowanie zapach (po smrodkach z Hair Jazz wszystko pachnie cudownie) lekki i długo utrzymujacy się na włosach (o dziwo nawet na włosach takiej palaczki jak ja - szacun), generalnie nie wiedziałam (ani nie czytałam) nic o kosmetykach z tej firmy (dot. włosów) , natomiast jeśli chodzi o kosmetyki bardziej lub mniej profesjonalne stosowane w kosmetyce to i owszem. Już po kilku sekundach po nałożeniu włosy stały sie miekkie, po spłukaniu (trzymałam pod czepkiem jakąś godzine - z braku chęci mycia włosów czyt. lenistwa) były po prostu niesamowite :) Naprawdę dawno nie spotkałam takiego cuda, najwyrażniej moje włosy po wszystkich torturach jakie na nie stosuje potrzebowały tego. Teraz trochę teorii od producenta BINGOSPA . Zdecydowanie produkt wart polecenia :) Z czystym sercem mogę powiedzieć że jeden z lepszych kosmetyków ostatnich czasów, napewno zagości na stałe w mojej łazience :) z uwagi na to że juz dawno moje wybredne włosy nie reagowały tak dobrze na drogeryjny kosmetyk. Chwała i hołd w kierunku BingoSPA :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz